جراح زانو در شریعتی چه مشخصاتی دارد؟

جراح زانو در شریعتی
آنچه می خوانید...

جراح زانو در شریعتی – جراحی زانو یکی از تکنیک های درمانی موثر، اما تهاجمی‌ برای رفع آسیب دیدگی ها و عارضه های جدی و خطرناک مفصل زانو است. این خط درمان تنها زمانی از نتیجه مطلوبی برخوردار است که توسط یک جراح حاذق و توانمند انجام شود. قطعاً انتخاب جراح ماهر و متخصص در استان تهران به دلیل تعداد بالای متخصصان، کمی دشوار و پیچیده است. لذا در این مطلب به معرفی یک جراح زانو در شریعتی تهران می پردازیم؛ تا کسانی که در این منطقه ساکن هستند، با خیال آسوده نسبت به انجام انواع جراحی زانو توسط بهترین جراح ارتوپد اقدام کنند.

 

چه آسیب دیدگی ها و عارضه هایی توسط جراح زانو در شریعتی قابل درمان هستند؟

یکی از سوالاتی که اغلب از سوی کاربران، در رابطه با جراحی زانو پرسیده می شود؛ این است که عمل زانو برای درمان چه آسیب دیدگی ها و عارضه هایی مناسب است؟ یا برای درمان چه مشکلاتی می توان به جراح زانو در شریعتی تهران مراجعه کرد؟ پیشرفت علم و تکنولوژی سبب شده است تا امروزه درمان بسیاری از مشکلات زانو با جراحی توسط بهترین جراحان ارتوپدی میسر شود. در ادامه تعدادی از بیماری ها و مشکلاتی که با عمل جراحی زانو قابل درمان هستند، ذکر شده است.

  • آرتروز زانو
  • شکستگی مفصل زانو
  • پارگی مینیسک زانو
  • پارگی رباط صلیبی زانو
  • پاره شدن رباط صلیبی زانو
  • التهاب تاندون ها در زانو
  • ناهنجاری های مادرزادی
جراح زانو در شریعتی
جراح زانو در شریعتی

جراح زانو در شریعتی چه عمل هایی را برای درمان زانو انجام می دهد؟

جراحی زانو تنها به یک نوع عمل جراحی اطلاق نمی شود؛ چراکه جراحی های متنوعی با توجه به نوع آسیب دیدگی مفصل زانو و صلاحدید پزشک، برای بهبود بیمار روی زانو انجام می شود. در ادامه برخی از عمل های تاثیرگذار برای زانو که اغلب با نتایج موفقیت آمیزی همراه هستند؛ ذکر شده است. این روش ها عبارتند از:

  1. جراحی رباط صلیبی زانو
  2. جراحی تعویض جزئی مفصل زانو (PKR)
  3. جراحی تعویض کلی مفصل زانو (TKR)
  4. آرتروسکوپی زانو
  5. جراحی پارگی مینیسک زانو
  6. استئوتومی زانو

روش انجام جراحی زانو بعد از انجام آزمایشات و عکس برداری های لازم، توسط جراح زانو در شریعتی استان تهران تعیین می شود.

 

اهمیت انتخاب بهترین جراح برای انجام جراحی زانو

چنانچه بیماری برای درمان مفصل زانو، ملزم به انجام تکنیک های درمانی تهاجمی مانند جراحی است؛ اغلب توصیه می شود تا برای انجام آن به جراحان متخصص و حاذق در این زمینه مراجعه کند. علت تاکید بسیار برای مراجعه به بهترین جراح زانو در شریعتی، اهمیت این مفصل در حفظ تعادل، تحمل وزن بدن و افزایش دامنه حرکتی اندام های تحتانی است.

انتخاب یک جراح با تجربه شانس موفقیت جراحی زانو را افزایش می دهد و سبب کاهش درد و ناراحتی و عوارض بعد از عمل می شود. جراحان زانو چنانچه از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشند؛ می توانند با تسلط کامل و تمرکز بالا، چالش های ناگهانی حین جراحی را کنترل کنند و باعث موفقیت روند درمان زانو شوند.

 

چه زمانی باید برای انجام عمل زانو به جراح زانو در شریعتی تهران مراجعه کرد؟

انجام جراحی زانو در تهران به عنوان خط اول درمان پیشنهاد نمی شود. معمولاً کاندیدهای مناسب جراحی زانو کسانی هستند که با وجود انجام روش های درمانی متنوع، به نتایج مثبت و تاثیرگذاری دست پیدا نکرده اند و با مشکلاتی از قبیل درد بی وقفه، محدود شدن دامنه حرکتی و ناتوانی شدید در انجام فعالیت های ساده روزمره همراه هستند. با توجه به اینکه برخی از بیماران حتی در زمان خواب یا استراحت، با درد زانو همراه هستند؛ باید در اولین فرصت نسبت به انتخاب بهترین جراح زانو در شریعتی اقدام کنند و هرچه سریع تر اقدامات لازم برای تسکین درد و ناراحتی زانو را انجام دهند.

جراح زانو در شریعتی
جراح زانو در شریعتی

هزینه عمل توسط بهترین جراح زانو در شریعتی تهران

یکی از سوالات پرتکرار در رابطه با جراحی زانو در شریعتی، هزینه عمل و پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت آن است. بدون مراجعه به پزشک یا جراح زانو در شریعتی، نمی توان نرخ مشخصی را برای انجام عمل زانو در نظر گرفت. پارامترهای بسیاری تعیین کننده نرخ عمل زانو در شریعتی هستند؛ که باعث متفاوت بودن نرخ عمل برای هر بیمار می شوند.

عواملی نظیر دانش و مهارت جراح زانو، نوع جراحی زانو، متریال به کار رفته برای جراحی، نوع بیمارستان، تعداد و نوع آزمایشات و عکس برداری های قبل عمل، داروها و اقدامات بعد از عمل، نوع بیمه درمانی و…چند پارامتر تاثیرگذار در نرخ جراحی زانو در تهران هستند. چنانچه مایل به اطلاع دقیق از هزینه عمل توسط بهترین جراح زانو در شریعتی تهران هستید؛ باید به صورت حضوری به مطب پزشک متخصص مراجعه کنید. در ادامه از پزشک بخواهید تا متناسب با شرایط شما، نرخ دقیق هزینه عمل زانو را تعیین کند.

 

مراجعه به پزشک و جراح زانو در شریعتی

در این نوشتار به شرح کامل خدمات جراح زانو در شریعتی تهران پرداختیم. دانستیم که پیچیدگی های جراحی زانو و حساسیت های این ناحیه از بدن انسان، ایجاب می کند تا برای انجام جراحی از جراحان و متخصصان حاذق در زمینه ارتوپد کمک گرفته شود. اگر به دنبال یک جراح زانو در شریعتی هستید؛ می توانید به مطب دکتر فرهاد شهبازی مراجعه کنید.

دکتر فرهاد شهبازی متخصص ارتوپد و فوق تخصص زانو در تهران، از جراحان حاذق جراحی زانو است. ایشان به علت تجربه کاری بالا، تسلط فوق العاده ای در انجام جراحی های پیچیده و دشوار زانو دارند و به همین علت قادرند این جراحی را با کمترین عارضه انجام دهند. اگر قصد تعیین وقت در مطب دکتر شهبازی را دارید؛ کافیست تا از طریق راه های ارتباطی موجود، برای رزرو آنلاین یا غیر حضوری وقت اقدام کنید.

دکتر فرهاد شهبازی

جراح ارتوپدی
متخصص جراحی مفصل زانو

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x