متخصص ارتوپد خوب در شریعتی چه مشخصاتی دارد؟

متخصص ارتوپد خوب در شریعتی
آنچه می خوانید...

متخصص ارتوپد خوب در شریعتی – آیا تا به حال به دلیل فاصله زیاد بین مطب پزشک و محل سکونت خود از مراجعه به متخصص برای درمان بیماری خود امتناع کرده اید؟ همه افراد با هر شرایطی که باشند؛ ترجیح می دهند تا برای تشخیص و درمان بیماری های خود به یک پزشک متخصص خوب در نزدیکی محل سکونتشان مراجعه کنند. لذا؛ ما در این مطلب به معرفی یک متخصص ارتوپد خوب در شریعتی استان تهران می پردازیم؛ تا کسانی که در این منطقه ساکن هستند، بتوانند برای مشکلات ارتوپدی خود به نزدیک ترین پزشک حاذق در محل سکونت خود مراجعه کنند‌.

افراد زیادی هستند که به دلیل نزدیک شدن به دوران بزرگسالی، ضربات شدید، تصادفات و… در ناحیه دست و پا احساس ناراحتی می کنند. مراجعه به یک متخصص ارتوپد خوب در شریعتی می تواند بهترین چاره برای بهبود ناراحتی اندام هایی چون دست و پا باشد. چنانچه ساکن استان تهران هستید و تمایل دارید تا برای درمان بیماری های خود به پزشک ارتوپد خوب در شریعتی مراجعه کنید؛ تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

متخصص ارتوپد خوب در شریعتی کیست؟

متخصص ارتوپد، پزشکی است که بعد از گذراندن دوره 7 ساله پزشکی عمومی، اقدام به اخذ مدرکی برای تشخیص و درمان بیماری ها و آسیب دیدگی های عضلانی و اسکلتی کرده است. پزشک ارتوپد خوب در شریعتی تهران توانایی تشخیص و درمان انواع مشکلاتی که باعث ایجاد ناراحتی در تاندون، مفصل، ماهیچه، رباط، اعصاب و… می شود؛ را دارد.

سوالی که ممکن است در هنگام مطالعه این مطلب برای برخی از کاربران ایجاد شود، این است که متخصص ارتوپد خوب در شریعتی کیست؟ هر پزشکی با توجه به ویژگی های رفتاری، توانمندی ها و سطح دانشی که دارد؛ ممکن است نسبت به سایر همکاران خود در حوزه ارتوپد عملکرد بهتری داشته باشد و به عنوان بهترین دکتر ارتوپدی شریعتی تهران شناخته شود. در ادامه برخی از ویژگی های یک متخصص ارتوپد خوب در تهران ذکر شده است؛ که با مطالعه آن می توان نسبت به انتخاب بهترین پزشک و جراح در هر شاخه ای از علوم پزشکی اقدام کرد. این ویژگی ها عبارتند از:

  1. گذراندن تمام دوره های تحصیلی خود در بهترین مراکز آموزشی کشور
  2. رفتار و منش مناسب در برخورد با مراجعه کنندگان و گذاشتن زمان کافی برای ویزیت آن ها
  3. آشنایی با جدیدترین تکنیک های تشخیصی و درمانی روز دنیا و شرکت در سمینارهای مختلف برای ارتقای سطح دانش خود
  4. داشتن تجربه بالا برای تشخیص دقیق و درمان اصولی بیماری ها
  5. داشتن تسلط بالا در هنگام انجام جراحی های پیچیده و سنگین
متخصص ارتوپد خوب در شریعتی
متخصص ارتوپد خوب در شریعتی

متخصص ارتوپد خوب در خیابان شریعتی تهران به درمان چه بیماری هایی می پردازد؟

در این پاراگراف، فهرستی از بیماری ها و ناراحتی هایی که مراجعه کنندگان می توانند برای درمان آن به متخصص ارتوپد خوب در شریعتی مراجعه کنند؛ آورده شده است؛ که عبارتند از:

  • شکستگی استخوان ساق –  شکستگی کشکک زانو – شکستگی استخوان ران – شکستگی مفصل ران – شکستگی جناغ سینه – شکستگی ستون فقرات – شکستگی استخوان ترقوه – شکستگی استخوان بازو – شکستگی دنده ها – شکستگی های استابولوم
  • کشیدگی عضلات – رگ به رگ شدن مفصل – تعویض مفصل زان و لگن – پوکی استخوان – راشیتیسم – آسیب دیدگی مینیسک زانو – پاره شدن رباط زانو – نکروز استخوان ها – آرتروز مفاصل – عفونت استخوان و مفاصل
  • سندرم مارفان – تنگی کانال نخاعی – روماتیسم مفصلی – بیماری کیفوز – سرطان های نخاعی – خار پاشنه – فتق دیسک کمر – نقرس – لوپوس – آرتریت

مواد گفته شده تنها نمونه ای از بیماری هایی هستند که توسط پزشک ارتوپد درمان می شوند. شاخه ارتوپد بسیار گسترده است و می توان برای درمان تمام آسیب دیدگی ها، شکستگی ها، مشکلات مادرزادی نواحی اسکلتی و عضلانی به پزشک ارتوپد خوب در شریعتی مراجعه کرد.

متخصص ارتوپد خوب در شریعتی تهران چگونه به تشخیص بیماری ها می پردازد؟

بهترین متخصص ارتوپد در تهران، پزشکی است که به دلیل تجربه و سطح دانش بالا، قادر به تشخیص دقیق بیماری های شاخه ارتوپد است. تشخیص صحیح و دقیق بیماری ها باعث می شود تا پزشک اطلاعات جامعی در رابطه با وضعیت بیماری دست پیدا کند و متناسب با شرایط بیمار، بهترین راه حل را برای اصلاح و درمان عارضه های به وجود آمده در استخوان و ماهیچه ها انتخاب کند. در ادامه برخی از روش های تشخیص بیماری ها توسط متخصص ارتوپد خوب در شریعتی شرح داده شده است؛ که عبارتند از:

  1. معاینه فیزیکی مراجعه کننده و دریافت شرح حالی جامع از وضعیت بیماری، نوع علائم و ناراحتی ها
  2. تصویر برداری از محل آسیب دیده با رزونانس مغناطیسی یا MRI
  3. تجویز آزمایشات مختلف برای بررسی مقدار ویتامین ها در بدن، مقدار خون، عفونت و تراکم استخوان ها
  4. عکس برداری دو بعدی با اشعه ایکس یا رادیوگرافی
  5. عکس برداری به روش سی تی اسکن
متخصص ارتوپد خوب در شریعتی
متخصص ارتوپد خوب در شریعتی

بهترین متخصص ارتوپد در شریعتی از چه تکنیک هایی برای درمان بیماران استفاده می کند؟

هر بیماری که برای ناراحتی های خود به پزشک متخصص ارتوپد خوب در شریعتی مراجعه می کند؛ در قدم اول باید معاینه شود. در گام دوم پزشک متخصص با کمک روش های تشخیصی موجود، به بررسی شدت و نوع بیماری می پردازد. بسته به نوع بیماری، محل آسیب دیدگی و شدت آن، پزشک از روش های تهاجمی و غیر تهاجمی برای درمان بیماری ها استفاده می کند.

خط اول درمان با روش های کم تهاجم یا بدون تهاجم مانند تجویز انواع دارو، تمرینات اصلاحی، فیزیوتراپی، لیزر، شوک درمانی و…شروع می شود. چنانچه بیمار نتایج مثبتی از خط اول درمان دریافت نکرده باشد و بیماری پیشرفت کرده باشد؛ پزشک از روش های تهاجمی مانند انواع جراحی ها به درمان آسیب دیدگی ها و ناراحتی ها می پردازد. جراحی های تعویض مفصل نمونه ای از روش های درمانی تهاجمی هستند؛ که پزشک برای درمان مفصل آسیب دیده انجام می دهد.

 

مراجعه به پزشک ارتوپد خوب در شریعتی

در مطلب فوق به بررسی ویژگی های متخصص ارتوپد خوب در شریعتی پرداختیم. دانستیم که بهترین متخصص ارتوپد در شریعتی استان تهران با داشتن تجربه، دانش و تخصص بالا در تشخیص دقیق بیماری های ارتوپدی، بهترین راه حل را برای اصلاح و درمان بیماری های این شاخه پزشکی انتخاب می کند. چنانچه به دنبال یک پزشک ارتوپد خوب در منطقه شریعتی استان تهران هستید؛ می توانید به مطب دکتر فرهاد شهبازی، جراح ارتوپدی و متخصص جراحی مفصل زانو مراجعه کنید. ایشان با داشتن تجربه کاری بالا و انجام انواع جراحی های ارتوپدی، قادر به انجام جراحی های پیچیده و دشوار هستند. شما می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی دکتر فرهاد شهبازی، به صورت غیر حضوری، در کسری از ثانیه نسبت به تعیین نوبت اقدام کنید.

دکتر فرهاد شهبازی

جراح ارتوپدی
متخصص جراحی مفصل زانو

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایمان
ایمان
26 روز قبل

عالی بود مقاله خیلی کاملی بود آقای دکتر شهبازی دکتری بسیار محترم

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x